Autor Thema: Afterfall: Neues FAQ online  (Gelesen 1851 mal)

Offline Lexx

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Afterfall: Neues FAQ online
« am: 17. Oktober 2008, 00:36:54 Uhr »

Nachdem im letzten Monat die neue Webseite des polnischen cRPGs Afterfall online gestellt wurde, sind jetzt die ersten Einträge im FAQ aufgetaucht. Ein paar interessante Punkte:

Zitat
What is Afterfall?
Afterfall is a cRPG game (computer Role Playing Game) whose action takes place in the future that is set in an alternative history, a dozen or so years after the end of the nuclear war.

When do you plan to release the game?
Afterfall is at an early stage of development. For the time being, there’s no fixed release date, however, we plan to finish our work in 2010.

Is it true that after the merger with Nicolas Games a brand new storyline was developed? And what about the original one?
The decision to change the storyline had been taken even before Nicolas Games took over the project. Current events in Afterfall take place earlier than we initially planned (which was described in detail on the old forum of the project, so that some of you might already be familiar with that).

The story we’d like to tell goes beyond one game, and its current setting in time will allow you to get to know the post-nuclear world and the main hero better. The original storyline has been used as the basis for our work – thanks to this, you get a really perfectly refined story and a well-thought-out and logically created world.

Does anyone accompany the hero on his journey?
Traveling around the destroyed world on one’s one would be very depressing and certainly far more dangerous. That is why, other NPCs will be able to join the player. What is more, it’s simply a requirement that has to be met to finish some of the quests.

It is also crucial to remember that the world after the post-nuclear war is a very cruel place, and that not everybody is fit for a traveling companion. Many people you come across will try to accomplish their own goals after they’ve joined you. If you trust a shady-looking guy, don’t be surprised that when you wake up, he’s simply not there. Nor is your equipment.

Link:
Afterfall Webseite/ FAQ
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Offline Hornet

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Re: Afterfall: Neues FAQ online
« Antwort #1 am: 17. Oktober 2008, 13:37:45 Uhr »
2010... Würde dann quasi mit dem F3 Addon/Patch zusammen fallen.

Ich hoffe es wird eine echte Konkurenz für F3 werden. Hoffentlich zeigt ein kleiner polnischer Schuppen Beth wo der Hammer hängt!
Innovationen werden hoffentlich auch umgesetzt. Aber da habe ich eigentlich wenig befürchtungen.
Khilrati schrieb:
Zitat
Wir stellen Fhyngs Mutter als Sling Bubble vor die Tür und jumpen durch das Fenster rein um den Kühlschrank zu hotdroppen und in in den Reinforce zu saufen. Wir sind halt Trux. Die machen sowas.^^

Offline Lexx

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Re: Afterfall: Neues FAQ online
« Antwort #2 am: 17. Oktober 2008, 13:52:22 Uhr »
Ich denke, die Spiele kann man nicht vergleichen. Afterfall soll ein cRPG werden, Fallout 3 war von Anfang an ein Shooter mit RPG-Elementen, etc. Ansonsten muss die Zeit zeigen, wie das Spiel bei der Masse ankommen wird. The Witcher ist ja auch ziemlich gut gelaufen, obwohl ich ehrlich gesagt, nahezu nirgendwo Werbung dazu gesehen habe. Kann mich nicht mal daran erinnern, in irgend einem Magazin ein Preview oder Review gelesen zu haben. (Aber gut, The Witcher ist auch kein cRPG...)
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