Autor Thema: Fallout 2 Mod: Mutants Rising, September Update  (Gelesen 2683 mal)

Offline Lexx

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Fallout 2 Mod: Mutants Rising, September Update
« am: 27. September 2010, 00:54:17 Uhr »
Es gibt Updates bezüglich der Fallout 2 Modifikation Mutants Rising. So verrät uns Chris Parks, Projektleiter, was aktuell in der Entwicklung des Spiels vor sich geht:

Zitat
As the seasons come and go, so does Mutants Rising continue upon its bleak, harsh and somewhat epic journey towards completion. Many men have fallen on this horrendous journey. A few determined souls remain.

The last few weeks have seen a significant amount of progress. The last area of the game (not the last town to be completed - but the last area of the game) has been completed and submitted for testing and a further town has also been revisited, completed and is being tested.

Latest additions include new creatures, many new scenery objects , two new fully talking heads and around 60 new scripts. (roughly - who keeps an exact count?)

In light of recent events, we bring you a little insight into the game in lieu of any art pics....

On a cold night, you happen upon an army base, shrouded in darkness and little movement. It's almost ghost like appearance does nothing to dampen your intrigue over what secrets lie within.

A gruff looking gate guard takes you inside and introduces you to Sergeant Weathers, a bald and grizzled character who heavily favours his left leg. Though he doesn't seem at all pleased to see you... there is a fire in his eyes.

Days of training follow and further days of seemingly pointless tasks. Then, and only then do you gain access to the Brotherhood of Steel.

During your stay, you do many things and meet many new people. There'll be fights...

Dazu zwei neue Bilder:
Link:
Mutants Rising Webseite
only when you no-life you can exist forever, because what does not live cannot die

Offline Der Dude

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Re: Fallout 2 Mod: Mutants Rising, September Update
« Antwort #1 am: 28. September 2010, 08:40:43 Uhr »
Bild Nummer 2 hat schonmaln Rechtschreibfehler  :s000:

aber was ist mit den Indern... hm, die ham ihre Finger noch drinn,

Offline Lord Crome

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Re: Fallout 2 Mod: Mutants Rising, September Update
« Antwort #2 am: 28. September 2010, 11:57:57 Uhr »
oh man, mal sehn ob überhaupt eins der grossen TC mods fertig wird  :-\

Offline Lexx

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Re: Fallout 2 Mod: Mutants Rising, September Update
« Antwort #3 am: 28. September 2010, 13:37:49 Uhr »
Bild 2 war schon aufgefallen und ist bereits berichtigt.
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Offline Apfelsator

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Re: Fallout 2 Mod: Mutants Rising, September Update
« Antwort #4 am: 28. September 2010, 18:14:29 Uhr »
Bild Nummer 1 im übrigen auch "You see a stong looking man". Oder muss das so?  ???

Aber sieht ansonsten gut aus.  :)
(K)
Alle Rechte verdreht.

Gründer und selbsternannter Papst der Populären Diskordische Folksvront PDF
Mitwisser des Geheimnisses bei der Sache mit den blauen Orangen und rosa Elefanten
Mitglied im Plenum des Zentralkomitees einiger Diskordier ZED

"Was der Denker denkt, wird der Beweisführer beweisen." - RAW

"Glenn, begrab den Skanlenn Jungen und bring das Schwein in den Stall. Gibt'n leckeres Abendessen. Und fang mit Chuck noch'n Deadhead ein, aber nicht wieder so'n Dummbeutel wie die in der Scheune."
"Das sind alles Dummbeutel. Der Mensch stirbt und wird blöde."
George A. Romero "Survival of the Dead"